Kielikoulutus antaa avun asiakaspalveluun.

Asiakaspalveluvenäjän opetuspaketit

 

Ystävällinen

viikossa 1 + 2 tuntia (3 t/vk)

18 tuntia (1,5 kk)

 

 

Esittelevä

viikossa 1 + 2 tuntia (3 t/vk)

• I-paketti: 24 tuntia (2 kk)

• II-paketti: 36 tuntia (3 kk)

 

KIELIKOULUTUS

 

Asiakaspalveluvenäjä

 

Päätöksenteon helpottamiseksi tarjoan paketteja. Niitä voi käyttää sellaisenaan tai niitä voi käyttää omien suunnitelmien pohjana.

 

Tunnit voidaan pitää päivällä tai yhdistämällä päivä- ja ilta-aikoja. Koska työntekijällä/yrittäjällä voi olla vaikeuksia irrottautua opiskeluhetkeen kesken työpäivän, tarjoan myös yhden tunnin opiskelumahdollisuutta viikon toisena tuntina.

 

Oppitunnin pituus on 60 min. Yrittäjä voi hakea opetukseen myös koulutusvähennystä, katso tarkemmin www.vero.fi

 

Kaikilla tunneilla opitaan kirjaimet, alan sanoja ja lyhyitä lauseita tuntijaon ja -määrän mukaan. Kirjoittaminen opitaan ohessa. Tarkoituksena on, että palvelutilanteessa syntyy yhteisymmärrys. Ylläpitotunneilla käydään läpi esille tulevia aiheita sekä omia kokemuksia.

 

Liike-elämän englanti

 

Pääpaino on kohteliaan englannin kielen käyttämisessä liikekirjeenvaihdossa (Business English – Polite Phrases: emails and phone calls).

 

2 x 60 min. /opintokerta. Tuntien sisältö muokkaantuu tarkemmin ryhmän mukaan.

 

 

Esittelevä tiiviisti

viikossa 2 + 2 tuntia (4 t/vk)

24 tuntia (1,5 kk)

 

 

Ylläpito

oheen tai jatkoksi 2 t/viikko;

hinta ryhmän kokoonpanon mukaan.

 

© Captak Oy, Merja Tiira-Vaahteranoksa • Kiikala, Salo • puh. 0400 656256 • s-posti: merja (at) captak.fi