Jääkö tuotteesi/palvelusi myymättä vain siksi, että sinä ja asiakkaasi ette ymmärrä toisianne?

Jotta tällainen tilanne ei syntyisi, tarjoaa Capatak Oy asiakaspalvelun parantamiseksi pk-yrittäjälle:

 

  1. Kielikoulutusta
    Venäjä – asiakaspalvelu
    Englanti – liikekirjeet
  2. Kielipalveluja suomi - englanti/venäjä/saksa - suomi
    liikekirjeenvaihto
    tilanneapu (esim. messut, luontomatkailu)

 

Äidinkielinen palvelu tuo kontaktiin positiivisen vireen ja antaa asiakasystävällisen kuvan yrityksestäsi. Miksi et siis panostaisi muutamaa päivää asiakaspalveluvenäjän tai liike-elämän englannin opiskeluun – tai antaisi liikekirjeenvaihtoasi osaaviin käsiin?

 

Katso Hinnasto (alkaen 22 €/hlö/tunti)

Captak tarjoaa kielikoulutusta, jonka jälkeen tämäkin mies ymmärtää, mitä asiakas haluaa.
Yrityksen henkilökunta on saamassa koulutusta asiakaspalveluvenäjään.
Liikenainen on saanut apua ulkomaankirjeenvaihtoon.

© Captak Oy, Merja Tiira-Vaahteranoksa • Kiikala, Salo • puh. 0400 656256 • s-posti: merja (at) captak.fi